היום אני קראתי ספר שניקרא " מבוך העצמות" ושיש כאלה עוד כמה סדרות .
אז הספר מספר על שני ילדים שפתאום הבינו שהמשפחה שלהם המשפחה הכי חזקה בכל העולם ובכול הזמנים .
למשפחת שעליה מספרי היא שכבר חמש מאות שנים נחשבת למשפחה הכי חזקה אז כל פעם לשני הילדים יש בחירה והבחירה היא לבחור או ברמז אחד על העבר של המשפחה שלהם או מיליון דולר אז הילדים מחפשים כמה שיותר סודות על המשפחה שלהם .
וכל פעם מישהו מפריע לעשות להם את זה וכל פעם הם מיסתבחחים בצרות.
קראתי פרק ראשון והפרק התחיל בזה שהסבתא של שני ילדים שאליהם הסיפור הסבתא שלהם מתה והיא ידע את רוב הסודות של המשפחה שלהם.
קראתי פרק שני ושמה היה מסופר על ילד קוראים לו דן והוא אהב לאסוף קלפי בייסבול וגם הוא אהב את דודה שלא קרשקוראים לה נלי הוא אהב אותה כי היא הכינה ופלים טעימים והאחות של דן אף פעם לא אהבה ששמים אליה לב לדעתי זה בסדר כי גם אני ממש לא אוהב כשמים אליי לב. דן אהב מאוד את סבתא שלו גרייס היא הייתה הכי קרובה אליו אבל עכשיו היא כבר מתה ואין לא אף אחד קרוב חוץ מאחות ולדעתי זה נכון .
קראתי פרק שלישי דן ואיימי עכשיו גרים אם דודה שלהם שקוראים לה ביאטריס ולא היו לה הרבה כסף אז הם הלכו לבית ספר רגיל ואפילו לא היו לה כסף לקנות ספרים ובגדים הם היו קונים בגדים פעם בחצי שנה ולדעתי שקשה היה לדודה ביאטריס לעבוד אז לדן ואחותו קשה מאוד להחליט במה כידיי יהיה להם יותר טוב חבחור בכסף או בסוד על המשפחה שלהם.
קראתי פרק רביעי : לא היה בא כלום חדש אותו דמויות לא השתנה כלום.
קראתי פרק חמישי: יש דמות חדשה שקוראים לה איימי הייתה לה ספריה סודית היא הייתה אהובה אל דן ואחותו הם תמיד באו אלייה אבל היא כבר מתה ומיצידי זה מאוד עצוב.
קראתי פרק שישי: הייתה איזשהו שריפה ודן היה בא למזלו הוא נישאר חיי וגם הוא תמיד רצה לנסוע בניידת אבל לא במצב כזה החזה כאב לו מירוב עשן .
קראתי פרק שביעי: כבר התחלתי לחשוב שמי שכתב את הספר שכח מה מיליון דולר או מרמז על המשפחה של דן ואחותו ובדיוק היה רמז או מיליון דולר והם בחרו במיליון דולר כי אני מבין את המצב שלהם שאין אוכל אין כסף כידי ללמוד .
קראתי פרק שמיני: היה מסופר שהמיליון לא הספיקו להם עד הרבה זמן יום אחד טיילה אחותו של דן וראתה את נלי יוצאת מהסוכנות להשכרת רכב וכשנלי באה הביתה היא היא נתנה מעטפה לדן ואחותו הם קודם לא הבינומזה אבל אחותו של דן איימי נזכרה כשראתה את נלי יוצאת מהסוכנות אם מעטפה אם כסף.
קראתי פרק תשיעי : בפרק היה מסופר על עוד פעם של זיכרונות לדעתי הסופר כתב יותר מידיי זיכרונות צריך יותר לכתוב
על הרמזים או משהו כזה את הפרק הזה לא אהבתי לקרוא הוא היה מאוד משעמם.
קראתי פרק עשירי :עכשיו לדן ואחותו איימי יש אויב מאוד חזק ועשיר מאוד לדעתי יהיה להם מאוד קשה כי אם יש לו הרבה כסף הוא יכול לקנות אנשים כמו שנקראים "קילרים" . ואני חושב שיקרא משהו רע.
קראתי פרק אחד עשרה : ונלי גילתה של לדן ואיימי יש אויב מאוד חזק אז הם אברו לגור לעיר אחרת ונלי לא מספרת להם שהיא יודעת שיש להם אויב היא פשוט אמרה שהם אוברים בית לקצת יותר מפואר מי מה שהיה.
קראתי פרק שתי עשרה: דן גילה איכשהו שיש לו ואיימי עוזרת שקראו לה אירינה כשדן טייל ליד הים ראה שלאישה אחת מציקים ורוצים לזרוק לים ודן ראה מי שמציק לאישה זה היה האויב שלהם שרוצה את הסודות שבלהם ואת הכסף אז דם בא להצל אותה. לדעתי זה לא נכון כי האויב יותר חזק ויותר גדול מימכה .
קראתי פרק שלוש עשרה: איימי ודן רבו חזק עד כימעת לא הרגו אחד את השני אז נלי הפרידה בינם ובסוף פרק הם השלימו.
בכל שלושת הפרקים הם סוף סוף לוקחים רמזים הם יודעים שהמשפחה שלהם התחילה להיתקיים עוד משנות 1400
המשפחה שלהם הכי חברותית בהיסטוריה של כל המשפחות ועוד סוד אחד שהם לא ידעו שהו קיים אבל למשפחה שלהם אפשהו יש אוצר הכי נדיר בעולם.
בסוף ספר דן בא לבית הכי הרשון שלהם הם מצאו בין הספרים כפתור וכשהם לחצו על הכפתור ניפתחה כמו אזשוהי מערה אם כל העצמות אם מספרים ואז הם הבינו שכל המספרים בלטינית הם כל המשפחה שלהם עוד משנות ה-1400 והם סדרו את כל העצמות לפי הסדר וניפתח להם עוד מערה אחת אם אוצר ואז פתאום לאיימי מתקשר הפלאפון וזאת הייתה אירינה היא אמרה שמישטרה תפסה את האויב שלהם ואחרי זמן בערך חצי שנה היה להם בית מפואר ומכונית והם היו שמחים מאוד.
סוף הספר תודה מי שקרא את הבלוג שלי ^_^
ובנוסף מה שאהבתי בספר הזה שיש הרבה הרפתקאות וברבה דברים מדהימים ומאנינים בגלל זה בחרתי את הספר הזה עכשיו אני קורא עוד סדרות של הספר הזה.
וכל פעם מישהו מפריע לעשות להם את זה וכל פעם הם מיסתבחחים בצרות.
קראתי פרק ראשון והפרק התחיל בזה שהסבתא של שני ילדים שאליהם הסיפור הסבתא שלהם מתה והיא ידע את רוב הסודות של המשפחה שלהם.
קראתי פרק שני ושמה היה מסופר על ילד קוראים לו דן והוא אהב לאסוף קלפי בייסבול וגם הוא אהב את דודה שלא קרשקוראים לה נלי הוא אהב אותה כי היא הכינה ופלים טעימים והאחות של דן אף פעם לא אהבה ששמים אליה לב לדעתי זה בסדר כי גם אני ממש לא אוהב כשמים אליי לב. דן אהב מאוד את סבתא שלו גרייס היא הייתה הכי קרובה אליו אבל עכשיו היא כבר מתה ואין לא אף אחד קרוב חוץ מאחות ולדעתי זה נכון .
קראתי פרק שלישי דן ואיימי עכשיו גרים אם דודה שלהם שקוראים לה ביאטריס ולא היו לה הרבה כסף אז הם הלכו לבית ספר רגיל ואפילו לא היו לה כסף לקנות ספרים ובגדים הם היו קונים בגדים פעם בחצי שנה ולדעתי שקשה היה לדודה ביאטריס לעבוד אז לדן ואחותו קשה מאוד להחליט במה כידיי יהיה להם יותר טוב חבחור בכסף או בסוד על המשפחה שלהם.
קראתי פרק רביעי : לא היה בא כלום חדש אותו דמויות לא השתנה כלום.
קראתי פרק חמישי: יש דמות חדשה שקוראים לה איימי הייתה לה ספריה סודית היא הייתה אהובה אל דן ואחותו הם תמיד באו אלייה אבל היא כבר מתה ומיצידי זה מאוד עצוב.
קראתי פרק שישי: הייתה איזשהו שריפה ודן היה בא למזלו הוא נישאר חיי וגם הוא תמיד רצה לנסוע בניידת אבל לא במצב כזה החזה כאב לו מירוב עשן .
קראתי פרק שביעי: כבר התחלתי לחשוב שמי שכתב את הספר שכח מה מיליון דולר או מרמז על המשפחה של דן ואחותו ובדיוק היה רמז או מיליון דולר והם בחרו במיליון דולר כי אני מבין את המצב שלהם שאין אוכל אין כסף כידי ללמוד .
קראתי פרק שמיני: היה מסופר שהמיליון לא הספיקו להם עד הרבה זמן יום אחד טיילה אחותו של דן וראתה את נלי יוצאת מהסוכנות להשכרת רכב וכשנלי באה הביתה היא היא נתנה מעטפה לדן ואחותו הם קודם לא הבינומזה אבל אחותו של דן איימי נזכרה כשראתה את נלי יוצאת מהסוכנות אם מעטפה אם כסף.
קראתי פרק תשיעי : בפרק היה מסופר על עוד פעם של זיכרונות לדעתי הסופר כתב יותר מידיי זיכרונות צריך יותר לכתוב
על הרמזים או משהו כזה את הפרק הזה לא אהבתי לקרוא הוא היה מאוד משעמם.
קראתי פרק עשירי :עכשיו לדן ואחותו איימי יש אויב מאוד חזק ועשיר מאוד לדעתי יהיה להם מאוד קשה כי אם יש לו הרבה כסף הוא יכול לקנות אנשים כמו שנקראים "קילרים" . ואני חושב שיקרא משהו רע.
קראתי פרק אחד עשרה : ונלי גילתה של לדן ואיימי יש אויב מאוד חזק אז הם אברו לגור לעיר אחרת ונלי לא מספרת להם שהיא יודעת שיש להם אויב היא פשוט אמרה שהם אוברים בית לקצת יותר מפואר מי מה שהיה.
קראתי פרק שתי עשרה: דן גילה איכשהו שיש לו ואיימי עוזרת שקראו לה אירינה כשדן טייל ליד הים ראה שלאישה אחת מציקים ורוצים לזרוק לים ודן ראה מי שמציק לאישה זה היה האויב שלהם שרוצה את הסודות שבלהם ואת הכסף אז דם בא להצל אותה. לדעתי זה לא נכון כי האויב יותר חזק ויותר גדול מימכה .
קראתי פרק שלוש עשרה: איימי ודן רבו חזק עד כימעת לא הרגו אחד את השני אז נלי הפרידה בינם ובסוף פרק הם השלימו.
בכל שלושת הפרקים הם סוף סוף לוקחים רמזים הם יודעים שהמשפחה שלהם התחילה להיתקיים עוד משנות 1400
המשפחה שלהם הכי חברותית בהיסטוריה של כל המשפחות ועוד סוד אחד שהם לא ידעו שהו קיים אבל למשפחה שלהם אפשהו יש אוצר הכי נדיר בעולם.
בסוף ספר דן בא לבית הכי הרשון שלהם הם מצאו בין הספרים כפתור וכשהם לחצו על הכפתור ניפתחה כמו אזשוהי מערה אם כל העצמות אם מספרים ואז הם הבינו שכל המספרים בלטינית הם כל המשפחה שלהם עוד משנות ה-1400 והם סדרו את כל העצמות לפי הסדר וניפתח להם עוד מערה אחת אם אוצר ואז פתאום לאיימי מתקשר הפלאפון וזאת הייתה אירינה היא אמרה שמישטרה תפסה את האויב שלהם ואחרי זמן בערך חצי שנה היה להם בית מפואר ומכונית והם היו שמחים מאוד.
סוף הספר תודה מי שקרא את הבלוג שלי ^_^
ובנוסף מה שאהבתי בספר הזה שיש הרבה הרפתקאות וברבה דברים מדהימים ומאנינים בגלל זה בחרתי את הספר הזה עכשיו אני קורא עוד סדרות של הספר הזה.